:: mumu** ::

Wednesday, January 5, 2011

saya memang bagus lah!

extractEd bai cik Qu D'touch sEkitar 12:25 PM
SAYA SUKE AWK! 
betol wak.. saye siyes, SAYA SUKE AWK! 




totally la kan.. ramai yg suke saya.. ( bangge-bangge) sebab saya sangat suke bajet bagus, dan sejak kebelakangan neh attitude saya yg suke membangga diri agak disukai oleh jejaka-jejaka.. well

maybe sesetengah kaum wanita tak suke sikap saya yg suke membangga2, tp.. saya ase sonokla, dunia sekarang x bape nak elok sgt nk merendah diri. why? saya kate sedemikian rupe? keh, saya x akan cakap sesuatu perkara hanya berdasarkan fakta semate2.. sangat buang masa. pengalaman itu ilmu bagi saya..

berbalik pade td, berbangga diri bukan erti kate sombong, tidak sesekali. merendah diri pulak bukan boleh dipijak sesuka hati.. keh saya tawu agak susah nk memahami ayat kesusasteraan saye neh.. (hehehe) ayat paling senangla kan. berbangga diri dengan apa yg kite ada, even org len kate ia satu kelemahan but! padulikan lah.. ape? dorang xde kelemahan ker? dan saye suke jadikan kelemahan saye sbagai kekuatan tuk saya naekkan level selfconfident.( ayat bagus!) . haa pikir pikir.. betol tak pe ahli sastera neh kate? 

dah kalu asik menunduk, dan lagi merendahkan diri, lgik la org suke nak buli.. nak2 plak yg kne buli tuh, yg bereducated.. blaja lua negara, tp kne bodoh-bodoh ngn member yg mmg bodoh neh takat level spm lepas tak lepas je. haru btol~



betol. saya tak tipu.. buktinye, orang yg merendah diri neh dalam erti kate lain dia tak berapa nak suke dengan diri sendiri, contohnye,. gemok? peratus tinggi yg mnyebabkan ramai org dok ngata org gemok dan mnyebabkan dia pinggirkan diri, so makan lgik banyak ( terasa keh) , manela xmcam bear2 perut tuh.. org kate awk mngandung awk mara,. tak salah untuk ade perubahan kalu itu bagi kebikan tuk kite..


tak pandai? erti kate bodoh alangla.. yela, dala bodoh, dok kelas ngan selevel bengapnye ngn kite.. tak ke lagi bengong, budus, biol budak tuh? sekolah untuk belaja cari ilmu, tp masih lagi menggunakan sistem kasta.. yg pandai dok yg pndai je.. yg bodoh bengap tuh dok kelas ujung2 sbb nak selaras katenye.. hey heyy.. xperlulah sekolah cntuh.. 

sbb? bile bergaul,. si bodoh neh mestila segan ngn sipandai.. yelaa

" sayakn bdoh, ne leh kawan cm org pndai cam awk"
" nk wt cne da sye xpandai wak" 
" asal la ko neh bengap sgt??? "
"wat cani pon xtawu.. mmgla ko bodoh! ptutla dok klas ujung"


ayat2 stresss!! 


 aku paling berjaya! korang b***h

tiada rupe paras yg menawan?bolehlaa.. tp ramai je aq tgk tak lawa gandingnye hensem/ hensem gandingnye xlawa.. tp bahagia.. tp dapat baby comel nak giler.. jdi gurlz/guys xde masalh pon kite x cantek, tak kurus .. tp sentiasa aplikasikan comel dalam idup cam saya .kalu itu yg termampu.. jdikan tak ensem tuh sebagai pemanis dan ia adalah aura paling bagus tuk pikat gadis2.. cantik2 yg pasti! hahahah..

gemok itu sexy .. okeh ( jejaka punye quotation)

hah! jadi x salah la kalu berbangga diri.. tp biala kne pada tempat dan mase.. hari2 nak riak, bangga.. lama orang dok cemuihh eah.. 

" keh, saya tawu saye comel kan? "
" saya bukan nk ckap besar, tp mmg ramai la org kate cantu " 
" ala.. katela u mmg suke kat ai, sbb ai sexy,cantek lagi menawan"
" ko tak kate aku bagus pon.. aku da tawu aku mmg bagus."

neh ayat2 bangga yg lazim.. dan boleh di convertkan lgi dengan ayat bangga yg lebeh extrem, gempak dan diingati.. keh? hehehe 




note~ ai balas keh! saya pong suke awk juge.. wink~

0 kumen ~kumen:

Post a Comment

 

CIK QU D'TOUCH Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting