:: mumu** ::

Saturday, October 30, 2010

wind0w + S0pinG

extractEd bai cik Qu D'touch sEkitar 3:48 PM



dadEq somel sanat!
aqu yg nak bersiap2 pi sopinG....
uiK... MUNGGIL plak aqu tgk bibir sendiri.. =p
pink lagik.. hsil dari mix kaler liptik n sheercaler lipbam..
 tampak berseri an?
oke~ dlm kUl 11 td gerak ngn acik aqu pi s0ping kt depan umah aku jee..
kt careforE Yg baru xbaru juga laa buka..
before dis, planning pi jusc0 bukit tinggi, tp xkesampaian. sbb acik de hal ngn mmber2 dye n nak melepak2 jg soping2 jendela kt situ.. tp aku xkisah sgt sbb kt carf0re tuh de wotseN, s0 nak cari barang makeup tu sume c0mplete kt wotsen,.
mmm~~  alang2 kalu da kad atm mama mmg de kt tgn aku cm nak gne tuk berfoye2 lak an..memandangkan dah bebulan aku xlepaskan gian aku neh.. 
mne tahan der.. tgk kas0t ( tp td tgk pun xcantekk) baju lagi... kaen ela lagik..mcam murah plak bile ditinjau-tinjau.. at last! aku beli sume tuhhhh.... hahahaha...yesssah!!

 TADDAAAA~~
santek tak??? aqu rembat dua sekali.. tamak bia berpade2, sekali da tamak mmg teruje..
hoho.. ade sale lak kt nag0yang tuh,, pe lgik bergoyang2laa aku kesukaan, semeter 12.90 lepas t0lk 20% aku dpt dalm 10 hengget lebehlaa.. mahal ker?? hmm wateverlaa an.. aqu da selamat beli.. biar mahal asalkan berkualiti, sbb nak pakainya berkali2.. bukannye jenis pakai buang cam pampers bayi oke~ =p




blusher yG mmbuatkan pipi aqu mngebu-gebu..
~terai jenama IN2IT..kaler dye sgt menarik.. 
agak berpuas hati!



~ maybeline NY - cLEAR sm00th extra shinE p0wer foundatioN
~ IN2IT - blUsher 4 in 1 
~ maybEline NY - Angelfit flawLEsS affinity 2 way cakE foundatI0n



blaous cecah lutut tnpe lengan..
hehe~ menyeksi kn diri ..


notakaki~ hasil hasil titik pel0h aku sendiri setelah sebulan lebeh memerapkan diri    dalam umah tnpe merendek kemane2.. PHYSCO doe! tp berbaloi-baloi bile dapat memuaskan hati sendiri.. cam legaaaa ~~ maceh mama!! XOXOX


0 kumen ~kumen:

Post a Comment

 

CIK QU D'TOUCH Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting