:: mumu** ::

Monday, October 18, 2010

novEMbeR

extractEd bai cik Qu D'touch sEkitar 3:32 AM
* Banyak memiliki ide
* Berpikiran kedepan
* Unik dan cerdas
* Ide yang luar biasa
* Pemikiran tajam
* Peramal yang hebat dan akurat
* Dapat menjadi dokter yang hebat
* Berhati-hati dan waspada
* Penuh rahasia
* Selalu ingin tahu
* Tahu cara menggali rahasia
* Selalu berpikir
* Tidak terlalu cerewat tetapi ramah
* Berani dan murah hati
* Sabar
* Keras kepala dan keras hati
* Jika ada kemauan, maka ada jalan
* Tidak mudah goyah
* Jarang marah, kecuali jika sengaja disuluh
* Penyendiri
* Selalu berpikir berbeda dengan orang
* Berpikiran tajam
* Mampu memotivasi diri sendiri
* Tidak terlalu peduli dengan pujian
* Bersemangat
* Bertubuh kuat dan tegar
* Cintanya amat dalam

kire karekter diri aku sendiri n sapa2 yg beranak bulan 11 eaa.. org kate bulan november neh bulan tengkujuh. huhu, tp xseratus peratus betol, dalam 70percent adalah boleh dipercayai.. tgk pade yg di strikethrough :

- banyak memiliki IDEa..~ yezza, sgt byk idea.. idEa Yg MerAPUmERabaN. lagi-lagi bila idea tersebut sudah bersatu padu dengan idea GeNg 2 aku.. makanya menjadi IDea caRUTMencaruT.

-peramal yang hebat ~  disini bukan bermaksud aku berkuase tahu segala yg berlaku di masa akan datang.. NOPE! setiap apa sahaja situasi yg berlaku, ade tujuan n ade pengajaran.. sume tuh kite sebut pENGalamaNhIDUp, dan pengalaman hidup nie akan berlaku lagi tanpa tahu mase, tempat dan hari ia akan berlaku.. tp bg seorang yg  diAnuGErah ALLAH keistimewaan tersebut, maka ngn izinNYA dia boleh meramal apa yg akan berlaku.. wallahualam..

-dapat menjadi doktor yg hebat ~ dlu laa de cite2 nk jdi doktor.. tyme kecik2 kan, dokter r paling femes.. hehe, tp kalu skang nie xmmpu r nk jadi doktor dengan mental xbpe nk btol sgt.. nga ingatan cam kejap lupe kejap ingt.. haa, pyh r gitu... elok2 aq wt operation tetbe xingt letak gunting kt mne.. taw2 tetingl kt usus patient.. crik bale je.. namo namoo...huhu,

-berhati-hati dan waspada ~ mestila kna ade.. sapa2 pun ptut ade sikap berhati-hati dan sentiasa waspada dgn sekeliling, dengan orang yg dekat dengan kamu, berhati2 dlm soal hati n perasaan.. berwaspada memilih pasangan hidup.. jgn main redah je.. bak kata pesanan jalanraya, sEBeluM MelinTAS TGk kirI tgK kanan then xdE KenDERAan bAru laa jALan..

-penuh rahsia ~ semua orang ada rahsia, dan ade hak untuk simpan or dedah rahsia masing2.. tp bagi aku, rahsia yg aq kongsi, aku akan kongsi dengan orang yg bnar2 aku pecaya.. de perkara kite leh kongsi tp de ketika perkara tersebut akan jadi rahsia sampai mati..

-selalu ingin tahu ~ ni sifat yg bgus tuk aku and mybe tak bagus tuk orang lain.. kata pepatah 'jage tepi kain orang' hehehe...

-tahu cara menggali rahsia ~ yg neh kene hati2 sikit, tu salah satu kelebihan aku tuk tahu rahsia tnpa sorang pon tawu cmne aku leh tahu rahsia tersebut.. huhuhu (^_^)

selalu berpikir ~ orang gile pon selalu pikir. tp, berfikir yg tidak memudaratkan diri sendiri..

-sabar ~ lately, aku banyak bersabar dengan kerenah2 org keliling aku, sabar dengan ujian yg aku hadapi.. de kajian kata, nk sabar tuh kene dipupuk.. yg jenis panas baran tuh nk pupuk jdi sabar mungkin akan amik mse yg lme... tp, sumtimes ade ssuatu perkara yg membuatkan sifat sabar tu wujud dengan sendirinya tnpa dipupuk, tnpa disemai..

-keras kepala dan keras hati ~ nk tawu sekeras mne.. trylaa ketok.. heheheh

-penyendiri ~ yap! sangat suke menyendiri, time sendiri tu time aku berfikir..time sendiri itu masa aku perbetulkan diri.. time sendiri itu adalah masa yg aku luangkan tuk bersama diri sendiri, tuk selami hati sendiri, tuk memahami hati sendiri, tuk tahu kehendak diri. aku sangat menghargai saat menyendiri.

-mampu memotivasikan diri ~ memotivasikan diri tuk bangkit dari jatuh, tuk berlari kedepan saat terundur,.tuk merawat saat luka terpalit.

-bertubuh kuat dan tegar ~ aku tambah GAGAH ( pekataan febret mmbe ketat aku)

-cintanya amat dalam ~ cinta belum kesampaian, cinta belum ku temui, cinta yg belum aku miliki..


p/s setiap kelemahan kite baiki jgn satu ketika kelemahan itu jadi senjata tuk kite jatuh lagi

0 kumen ~kumen:

Post a Comment

 

CIK QU D'TOUCH Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting