:: mumu** ::

Thursday, October 28, 2010

akU dan dia ~~

extractEd bai cik Qu D'touch sEkitar 6:05 PM
' tiada apa lagi yG b0leh menguatkan hubungan kita selain kepercayaan antara kite syg,
sebab duGaan itu sentiasa ada,kalau bukan fakt0 orG kEtiga berkemungkinan
sesuatu kEadaan itu pun b0leh meretakkan hubungan kitE.. bUkan senang bilE sudah melibatkan 
Perasaan nie kan? tp..... bila ngn kamo syg, terasa kitE berdua b0lehkekal lama..
tak tawu laa kenapa terasa yakin sagt yG kamo akan jadi istEri abg nnt....keserasian dan kasih sayang itu mnyebabkan abg ndak memiliki kamoo syg..bukan untuk becinta bukan untuk bercouple tp 
tuk jadi ibu pade ank2 kite nnt.. abg nak biarlaa kamo seorang yG akan jdi besfwenz abg
sampai bile2 walaupun anak- anak kite dah besar syg.. abg nak kite cmnie.."
setiap butir bicaranya buat aku terpana, bukan sebab aku jatuh cinta.. kerana 
apa yG aku cari dah jelas di depan mata, cume kdG2 perasaan d0lu masih
berlegar2 dlam ruang minda aku..tak0t it can happen again... ~~ kelmarin, terasa senang mngungkap syG..belum tahu pucuk pangkal hatinya dulu, aku snG2 terima dia.. walhal aku tawu hatinya maseh terlekat pde yG lama..kelmarin, telah aku beri seGala.. snGnya 
mmberi kepercayaan, telusnya dlm menyayangi sampai satu masa aku terasa dialaa
milik aqu, diala yg akan bhagia kan aku.. tp langit tu x sentiasa cerah an?

teraSa dib0doh kan.. 
terasa diguna pakai.. jijik rase bile pndang diri sendiri.. =(
knp dugaan aku berat yG amat aq tanggung..
lepaS kecewa,
diduga aku dgn kEsakitan,
sakit,
sakit, 
DAN 
sakit....


jiwa makin tertEkan, tp cmne kekuatan tuh ade maseh lG menahan..
hati makin dihiriS-hIris.. darah sentiasa mengalir..
tp, kudrat maseh bantU tuk aku kuat hadapi..
sendiri ubat luka,
sendiri pujuk hati..
sendiri belai jiwa..
buat aq senanG MENYENDIRI..

lbey sng senyap..
biar sume lenyap
lbey sng lyn perasaan
dri menanggung jg menahan..
suka dan perit, bahgia juga sengsara
suda jdi adat bercinta
bila putus berendam airmata..


tp itu cerita dulu, cerita yG bnyak bg aku pengajaran dalam memilih pasangan hidup, tp aku redha dn cuba buang tuk kekechewaan tu tak berpanjagan, d0a aku sem0ga dia kecapi kebahgiaan dia dgn pasangan..aminnn~~,.. bet0l laa apa yG 'dia' kata k0nsep ADA JODOH ADELAH... da xb0leh diguna pakai.. j0d0h xkan dataG sendiri kalu kita x cari, cInta xkan datNG berg0lek kalau kita tak bEri.. mmg rumit bile da bercerite pasal hidup dan mati.. tp akan jdi senang bila kita yG hadapi.. itu nama kehidupan.. kehidupan yG seiring dengan pengalaman itu adalah IlmU pErjalanan.. tak ade ilmU xlayak nak dipanggil guru.. tak ade guru cmne nk berkembangnya Ilmu.. =)

hampir sebulan perkenalan, dah wujud pucuk keserasian.. tp maseh putik untuk melahirkan syg.. maseh baru untuk lafazkan.. tp ckuplaa sekadar aku n dia tawu, kami ade peluang tuk pupukkan rasa syg itu besama.. kami akan cuba., cepat atau lambat itu kerja Allah.. aku dan dia hanya merancanG.. keserasian itu mmbuatkan aku senanG berk0ngsi, keserasian juga membuatkan dia yakin aku orang yG akan bahagiakannya.. ini kali pertama, aku rasa flow or perjalanan perkenalan aku dan dia agak lambat.. dan kami sgt2 berhati2 tuk tuturkan sesuatu yG melibatkan perasaan.. mybe de hikmah aku ditemukan pade saat aku getir melawan rasa hati dan sakit.. walaupun hakikat aku senang sendiri, tp sebenarnya aku tersangat sUnyi..

aku berharap m0ga aku dan dia di beri kesabaran dalam mengenali diri masing2.. aku berharap aku dan dia akan diberi kesempatan tuk bina mahliGai seperti pasangan laen.. kerna aku mahu dia BAKAL SUAMIKU menemani aku saat susah dn senanG dn kekal dij0dohkan hingga kesyurga.. aku hanya se0rang wanita yg berangan dlm hatinya, tuk diberi se0rang teman yg bernama Suami.... 


dadEq akan tggu saat abg ungkapkan 'itu'.. ungkapan yg ikhlas dari zahirnya,serta iklas dari lubuk batin abg.. bukan kerna terpaksa, bukan kerna fakt0r usia kita, bukan kerna abg simpati... tp seikhlasnya hubungan yG kita bina ni atas dasar dan niat kerana Allah. deq perlukan abg tuk jd pelengkap idup dadeq..  =)


notakaki ~ aku mau dia kekal jd milik aqu ya Allah ~~~


0 kumen ~kumen:

Post a Comment

 

CIK QU D'TOUCH Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting