:: mumu** ::

Saturday, February 5, 2011

kapung oh kapung

extractEd bai cik Qu D'touch sEkitar 11:19 PM

ouh men.
ai sgt penat drift dari tenghari sampai ke petang.
dari penjom sampai ke shah alam. hampir putus urat kentut ai oke. =_='

eh. lupe.
say hey ya!jejaka-jejaki idaman ai. haha .seminggu juga ai x update kan? surela kamu2 jejaka2- bakal husband-to-be ai rindu ngn ai kan? kan? rindu korang juga. muax,
seminggu ai tiade bertanye kabar.semingu juga ai berada di kuala krai. ntah cmne punye planning pon ai xbpe nk pasti sgt sbb x penah2 pun balik kg TANPA DIRANCANG.fullstop.

kuala krai tu kat kelantanla you. bpe belas kali ai nak mention? plise la..
ye. mmg xde slang sne pon. da duk key-el kan x AMERIKA la dok kechek klate. haha. actualy ai klate murtad je. =p

dr LCCT amik baba, malam tu lpas mghrib ai, kaka and baba bertolak kelik kapung yg hampir memakan jam 3 pagi tuk sampi ke kapung ai tuh. tanpa SERVICE kete! tanpa mama juge. hebat! dan kami bertawakaltu alallah jela. 

satu je ai nak kate. ai suke balik malam. tu je

oke. oke.
ai penatla nak taip panjang.
ase cam nk tido sepanjang malam esoknye. org kate standby tenaga tuk hari senin neh.
eh? cam ai je yg kate??



notfoot~ guyz.. turn sape dodoikan ai malam neh? ai nk lagu industan keh?

0 kumen ~kumen:

Post a Comment

 

CIK QU D'TOUCH Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting