:: mumu** ::

Friday, February 11, 2011

pada para bakal suami

extractEd bai cik Qu D'touch sEkitar 2:21 PM
salam jumaat yg indah pade bakal-bakal suami. jap lagi korang mesti nak pi solat kan? aih.. sejuk perut mak bakal suami tgk anak teruna dia pi masjid. sejuk juga mata dan hati para bakal isteri yg confirm tak kawen ag neh. aih. agak2 bile boleh saya anta rombongan meminang?
                                                                       

keh, bakal suami xpayahla  bagi jawapan 'tunggu' kerana itu akan menyebabkan saya berharap dan sesungguhnya saya x suke mengharap, terharap,berharap, diharap dan pengharapan.sesungguhnya ia amat menyeksakan. arghh! seksa! hari-hari tunggu tapi tak ade hasil? bakal suami pun langsung x bagi jawapan pape dan akhirnya saya dapat tawu bakal suami saya da ade org laen..

tengok. da kcewakan hati saya. hati saya neh rapuh tawu, serapuh lagu opick 'rapuh' tuh tp ati saya lagi sangat rapuh. jentik sikit je da berderai musnah. rapuh x? .

saya da x mampu nak bg ati dan jiwa saya pade bakal suami yg laen. sebab bakal suami punye pasal la saya tak de perasaan tuk cari bakal suami laen. sebab bakal suami punye pasal la juge saye berat badan saya turun 24 kg! diulangi 24 kg! saya kehilangan banyak lemak dan kerana bakal suami juga la R-A-M-A-I plak bakal-bakal suami yg laen try usha-usha saya. saya tawu saya semakin C-0-M-E-L sekarang. tapi. ade makne ke? jawablaaa..
   
                                                   


tuk pengetahuan bakal suami saya, ex-ex saya dulu contct saya . sebab nak kat saya baliklaa.. ni bakal suami punye pasal la. kalu dulu awk xbuat pasal dorang tu x kan de can nak kacau saya sbb saya da de bakal suami saya. mentang saya da kurus kini, sebat si gebu je. aish! demand!


disebabkan fikiran serabut dan jiwa kacau bilau. hari-hari menangis. hari-hari crying. sampai da xde air nak support. saya ambil keputusan saya nak cari sumone yg bleh meng-ada-kan status berhubungan dengan saya. 


dan.. SAYA SUDAH MENDAPATKANNYA. pantas!


hensam plak kan. plus pink la.. cam bakal suami jgela, tp pink pink awk pun tak pade paras bahaya dan kritikal seperti si pink tuh.. hahaha.. bleh kutuk dia sesuka ati keh.. =0


i dont noe la dis pink one camne. 


suke x?
- suke je


sayang tak?
- cam sayang tp cam x rasa sayang pun ade. bese2 je


anggap dye ape?
-haih. very the complicated explanation la. hurm.
 


sikitla sinopsis pasal si pink neh. cute. tinggi pon paras2 saya je. agk stylo bkn dari segi pakaian tp cara dye. -berjalan-  quitely cam artisla. ( dia bukan taste saya). and dia sangat femes dikalangan lelaki dan perempuan. juge digelar g**boy. tp simpangla. since knl dia saya tawula perangai dia cane. unpredictable juge. bukan cam saya, kadang2 je sukar dijangka.. tp saya neh trus terang orgnye.. kalu saya kate saye minat dat guy, saya akan gtawu dia ' saya minat awk' . ahahah. gentel-woman x saya? 


err. kalu boleh saya nak seorang lelaki yg tetibe je ' saya nak masuk minang awk' . dan itula the mr husband to-be saya. saya xnak mngarang panjang2 cane mr. HTB yg saya nak. kalu ensem dan kaya dan sayag serta cinta saya.. dengan secepat mngkin saya trus agree without any objection! kalu tak ensem.... ouh ouh. kurang kacak berkemungkinan saya nilai dari segi yg laen plak keh. jgnkecewa sgt. sbb saya pernah merasainya. 

for dis hour, minute and second and jangka yg agak lama, saya tiada hati dengan bakal-bakal dan bakal HTB saya. semacam de satu penyakit yg mana saya ase takut, fobia dan kdang teruje dan selalunya rse diawang-awangan (tp selalunya tak lama la)    tuk jatuh cinta dan mendengar pengakuan ekhlas dari bakal2 suami saya neh la.. im sory. pade HTB dilua sana, saya belum bersedia tuk jadi WTB korang keh dan saya bukan lagi orangnya. ( motip saya sangat gedik kan?? =p)


* kenapa saya feeling cam saya akan kawen lambat? haih. haihh. haihhhhhhhhhh...... 


footnot~ saya da 22 k. mama saya kata saya da T-U-W-E... tp saya in relationship but not taken yet.

                                                                           
 

0 kumen ~kumen:

Post a Comment

 

CIK QU D'TOUCH Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting