:: mumu** ::

Friday, December 3, 2010

cicak durjana

extractEd bai cik Qu D'touch sEkitar 1:54 AM
ade juga orang memelihara binatang tu kan, xkisah ar menatang tuh mahal ke, sampi membawe ke juta juta bilion ke,dye mix ngn cicak belah timur ke, mix mat saleh ke.. aq xheran! ... gelik neh!  kalu da spesis dan keturunan nenek moyang dye dah konfem namenye CICAK! sampai bile2 p0n aq akan benci dan benci binatang bernama cicak ini..=/



 euwww! binatang durjana



owh dear!cube berimaginasi kalu da menatang melekap neh terjatuh atas muke korang time korang tido, x ke tuh namanya da gangguan seksual??  menggangu ketenteraman malam oke!.. elok je melandin' kelepek! (siap sound effect lgi) atas muke guwa.. cam 2 rasa ade.. sej0k ada, lembut2 lembab pn ada.. aihhh! gelik gelikkkkk!!!

kalu sekali dua tu 0ke r gk , ni byak kali gak laa dye jtuh atas aq.. kdg2 aq cam dapat ase yg natang neh sje je menjatuhkan diri beliau atas aq semata2 nk takut takutkan aq.cam tawu2 je aq mmg xsuke kt beliau sempat plak pedajal aq sampi terjatuh kt bilik air... melampau kan??? seketika ia sgt mengganggu emosi aq.. 

dasar x knang budi!! da di bagi tempat berteduh pon.. maseh nk mnganiaya tuan rumah.. walaupun da dihalau byk kali.. makin ramai plak yg dtg ganti.. sakit mate tgk pemandangan yg x cantek neh.. cantek ke tgk mereka neh melekat kt dinding, kt jendela umah.. atas syiling umah.. kt pintu umah .. cam xde tmpt komersial len kn nk tayang muke?  depan pintu umah aq plak ?? huh!! 

kalau de spray cam ridset tuh.. spray je trus mati.. hahahah.. sedap neh. mmg kojol xsempat ngucap r gamatnye.. aq nk sy0rkn pade pembuat racun2 serangga neh.. tlongla wtkan stu ubat yg leh menghapuskan cicak cicak neh.. suda bermaharjalela di umah aq.. sampai nk membuang pn dintai oleh cicak ini.. ah! malu .....

masa duk umah lama dulu, berperang ngn KELAWAR.. elok sgtlaa tuh, neh spesis binatang gantung plak.. de satu petang yg panas tuh, celik mate dri membute.. haa. dia beradu pulak kt sebelah aqu. manje r k0non. dye x hengat bukan men bedebar aq time tuh.. dramatik gak time nk bgun tuh.. bile ingt balik mmg ase cm nk maki2 kelawar tuh.. haihh..demand nk tid0  atas bantal! sed0r diri sikitlaa enchek kelawar, da kome tuh td0 pesen gantung pi la melekat atas bumbung..heran tol!  cam2 pesen binatang yg duk serumah ngn aq neh.. 


sabo jerla ngn kerenah mereke neh..




notfoot~ mmg ptut pun cicak neh kne bunuh!.. nk afdal bunuhla beliau neh ramai2 tuk dapat gnjaran pahala lebih pada malam jumaat.... ALLAHUAKHBAR!

1 kumen ~kumen:

♪♫Nabila Farahin Osman♪♫ said...

hahahaha...bella pown benci cicak sesanagt..jmpe cicak ley histeria loo..

Post a Comment

 

CIK QU D'TOUCH Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting