:: mumu** ::

Tuesday, December 28, 2010

agak terkejut bila awek dia add saya!

extractEd bai cik Qu D'touch sEkitar 10:39 PM

Hey sexy! Ex saya contact kembali.. bukan.. bukan, awek ex saya add fb saya k.. agak teruja bila mendengarnye,  motip tuk add ? 

  1. Myb. Nak tawu.. cantek sgt ke  awek laki tuh dulu?
-          Terbukti da kan aqu mmg xcantek.. cme comel je.. penat menjelaskan pde u olls.tp dear, jgnla takut.. selagi dye syg kt awk kan.. pmpn secantek mne pon dye xkan pandang.. sebab dimate seorang lelaki hanya wanita yg dia syg je yg paling cantek kt dunia neh.. kalah miss world! .. 

  1. Mngeratkan silaturrahim antara kami berdua..
-          Tuk ape? Saya xsuke rapat dengan sape2.. lg2 yg de kne mngena ngn kisah dahulu kala.. xmo! Xmo!

  1. Kut2 la nk amik saya jd madu die?
-          Erk! 

  1. Ataupun mmg dia sje2 nak tambah kawan dalam fb dye?
-          Paling logic!

  1. Ke sengaja nk tunjuk gamba2 dia n bakal laki dye?
-          Da tgk da p0n.. bese je.. xde rse pape pun.. =p

6. ntah2 kan yg add saya tuh bkn awek dye.. ntah2 kan.. dye sendiri add saya.. kn? 

- hmm............ no komenla, biala. de saya kisah?? haha.. xkisah pon..

Fktor2 diatas berkemungkinan possible.. bt0l x? kite neh mne la tawu hati-hati manusia.. muke baek, tp hati tu cam setan.. ops! Bukan tuju pade sape2.. sekadar kate kate bersahaja yg kluar dari mulut yg jahat neh..=0

Btw.
Saya tak rse tergugat apatah lagi nk rse cemburu dan marah.. setiap oran de hak n privasi masing2.. saye hepy anda2 adalah pasangan yg serasi bersama.. semoga anda2 bahagia selamanya.. sentiasa doakan kesejahteraan rumahtangga kalian n harap berkekalan.. takecare both of u .. =0

footnot~ oke.. no heart feeling. thank G0D..anda da de pengganti saya.. =p

0 kumen ~kumen:

Post a Comment

 

CIK QU D'TOUCH Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting