:: mumu** ::

Thursday, August 16, 2012

jom cantek di hari raya!

extractEd bai cik Qu D'touch sEkitar 11:39 AM
salam satu malaysia

first of all.. sebelum tamat bulan ramadhan tahun 2012 ni.. terasa tak terlalu lambat nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK pada semua umat islam di muke bumi ini.. m0ganye ramadhan ini diisi dengan perkara-perkara yang baik.

hanya tggal beberapa hari je lagi kite nak sambut raya. tp knp rasa semacam pelik plak ulis entri kali ini? kenapa saya menggunakan bahasa Melayu penuh?

rasa terpanggil nak menulis pagi ini sbb saya nak share mekap simple, natural, seksi untuk dirias masa raya nnt.. of cozeslaa semua wanita WAJIB kelihatan cantik di pagi raya kan? mungkin mahu kelainan sedikit mase hari tersebut. jadi, saya teramatla byk masa untuk mendandan muke saya mlm td untuk tatapan warga2 cantek!

PREVIEW

*tirusnye muke saya. saya kurus

DIA? oh. die ni mmg camni. over  sopan. ignore jer dia k. tp lens tuh cantik kan? saya order kat cermin mata yg kebetulannye tokey tu jual demgan harga yang patut, brand FRESH LOOK. memey berbaloi2..wane nye p0n terang. kalau beli yang barbie d0llnye lens.. x ade wane camni..sies..da byk da pakai brand murah2 ni..tp bile jmpe yg ini..saya bg 10 starrrrrsss!

xmcam barbie d0ll ea? hehe
 bold mekap.. boleh juga dipanggil vintage style. hanya highlight di bhagian bibir untuk jadi tumpuan utama si pemakai. *entri ini khas untu mereka yang gemar pada warne merah.. tiada penggunaan eyeshadow hanya dengan sentuhan eyeliner gel MAYBELINE dan maskara water proof MAYBLINE mmpu menaikkan rona mata anda tmpak kelihatan galak tetapi tidak terlalu keterlaluan..

untuk base muka.. anda hanya perlu ada concealer ( xkira dari ape jenis brand) pixy compact powder code yellow beige dan loose powder DANOS code 03.. 3 elemen ini cukup untuk menflawlesskan kulit anda seperti anda memakai foundati0n.. menarik x?

ramai request pada saya buat vide0 mekap.. hohohoh..saya ini sgtla x fotogenik. jugak pemalu depan kmera wlaupun xde org kt depan tu. rasa macam.. gedik nye kau!

tp INSYA ALLAH..tutorial seterusnye akan menyusul dalam entri seterusnye.. kbai.

* sebarang tempahan mekap boleh direct ke n0 0123857591 - Qu

0 kumen ~kumen:

Post a Comment

 

CIK QU D'TOUCH Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting