:: mumu** ::

Thursday, July 7, 2011

walaupun hanya iras tapi tak boleh lupa

extractEd bai cik Qu D'touch sEkitar 10:43 PM
Qa…  ko maseh tak boleh lupakan dia ea?

Fren.. ko memang sangat memahami aku. Even ko serabut dgr cite2 cinte aku yg x menjadi. Huh.
M00d::  ( tiba2 nafsu bekerja jatuh ) terkesannye dari aku cuma nampak seseorang yang seiras dia. Omg. (“,).  Tolong la jaoh kan aku dari perasaan tuh. Maksudnye perasaan yang teruja gile, melayang2, terkesima, sampai satu saat ape pon tak boleh focus, terus je ade perasaan rindu, sedih, kecewa.. 

Boleh faham tak??

Setengah hari tuh aku ngn fren aku tengah membizi + tertekan dengan kerja yang boleh kate tunggu masa nak termuntah je, de plak yang datang menjenguk kami. Lelaki tentunya dan dia nak Tanya pasal booking2  tiket flight neh. aku pon toleh lah sekali kat dia.. pastu sekali lagi aku toleh n teros bangun serta ringan je mulut nak membalas pe yang dia Tanya, siap nak tunjukkan jalan lagi.. hadoi mak jemah.. sama mak…. Mate. Idun. Mulut. Cume ada beza dari ketinggian je. Takkisahlah  sampai dia da blah kan,aku terus x boleh wat keje, aku jadi ilang focus, tetibe aku cam nak nangis. (sebak). M00d nak termenung tu sangat2 menguasai aku sekarang.


p/s :  lalam.. bagi saya kebahgiaan awk tuk saya.. moga saya lupa penderitaan saya pada dia. Saya xnak seksa jiwa saya sementelah saye da berusaha tuk ilangkan rase tu bila awk langkah dalam kehidupan saya.  Jangan abaikan saya.


0 kumen ~kumen:

Post a Comment

 

CIK QU D'TOUCH Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting