:: mumu** ::

Friday, March 4, 2011

ucapan sebelum nak tido

extractEd bai cik Qu D'touch sEkitar 1:11 AM
malam ni cam nak buat ucapan kepada seseorang seseorang plak. sebab sudi mengkabulkan permintaan ai yg gedik neh.. er. gedik sikit je pun. =)

1. terima kasih pada en.shah sentiasa meluangkan masa bersama ai. walaupun ai tawu awk dah pon berpunye. tp rasa cam awk lebih kan ai je. cantu bagus! len kali bolehlah bazirkan lagi duit awk kat ai keh..tangan ai sentiasa bersedia tuk menghabiskannya. kirimkan salam ai pada gf awk k. semoga bahagia selalu.. =) syg awk au!

2. haaa.. tuk awk antu air, ai nak ucapkan terima kasih bawa ai pergi membakar lemak di Tanjung Tuan. siyes berkesan sampai ai sakit urat dan da demam pon arini. ai tak pi keje k. haish. =) syg 2 kali.. hehe

3. special edisi tuk awk 'jambu' sebab awk dah cantik kan lapy ai. lapy sgt suke dia yang baru neh.. =) syg kamo 3 4 kali keh. tp ai lg syg lapy 5 6 kali .. haha.. ( cukup la pompuan... )


footnot ~ walaupun mereka2 watak sampingan.. tp mereka mereka ini sentiasa ai ingat sampai mati. sbb mereka yg terbaik ! er... tuk minggu neh jelaaa... hahaha

0 kumen ~kumen:

Post a Comment

 

CIK QU D'TOUCH Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting